THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Followers

Thursday 8 December 2011

yeaboseyo :)

hi , nama aku Alia Nazira :) niyh blog aku yang kedua . blog aku yang pertama dah lama nd penuh cerita2 lama . hoho btw aku takde cerita pun just nak bagitahu jeh . aiseyhh =.=' internet lembab sal ! maklum lha guna broadband dah mcm BEROKBAND . haha XD umur aku 13 tahun nd 14 tahun yang akan datang . aku niyh peramah gila nakmati taw so korang jangan pepandai nak cakap aku sombong , poyo or whateveh k :) hee , blog niyh adalah diari aku . di mana tempat aku tok aku meluahkan sgala perasaan yang ada terkumpul d dalam hati ^_________^ nama fesbook aku , Alia No Nazira nd Hinaro Ashinaka sorry if aku tak app k btw aku mungkin malas or ngah tade mo0d >< okeh i wanna update my blog , tata !




Have A nice day rite ? Hope u olss enjoy my blog k :)

0 comments: